*

För övrigt har min kusin skaffat en blogg! Haha. Facebook och blogg vid 11 års ålder, inte illa.

Hehe, har faktiskt fått lite färg efter mitt stek tidigare idag, chill! Ska ta och flytta gofikat till lite lådor osv, så att jag inte glömmer det sen. Vilket skulle vara grymt typiskt mig.

Förresten, på tal om ingenting, jag köpte ett sviiinbra schampoo igår på Coop för typ en 20-lapp. Det heter Highlight & Shine och kommer från Garnier Fructis, det var helt kanon, och luktar äpple! Håret blir babylent och lätt att reda ut, tummen upp för det! Toppade tvätten med ett balsam anpassat för blont hår, från VO5, fast det luktar verkligen apa. Eller typ aceton? Jaja, men det funkar finfint iallafall. Så om ni är på jakt efter ett billigt och bra schampoo så har ni här ett kanonbra tips.

Är taggad som ett as inför morgondagens jobbdag, vilket känns lite smått tragiskt, ja, men det kan inte hjälpas. Har man kanonkul (Benjamin!) på jobbet så har man, liksom.

Ska snart ta och förtära lite patronsallad, gryyyymt gott! Älskar jul, påsk och midsommar då jag får frossa i patronsallad.

nu ska jag fly från ett alldeles för ointressant radioprogram om Eddie Meduza (huvva) och bege mig till köket för att äta.

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0