when everything falls down will you hold my hand?

det blev lite för mycket med allt dregglande framför nelly.se och senare även klassikern H&M, så... Ja, nu är jag här igen. Fast not for long, skulle jag tro. Tänkte se lite One tree hill, och snart ska jag väl gissningsvis börja laga lite med. Idag serveras så avancerad mat som köttbullar och makaroner. Börjar bli en riktig gourmetkock! Mikrolasagne 2 dagar i rad och nu köttbullar och makaroner.

nu lutar det mot att det blir jobb lördagen på pdol, så nu får jag se erik hassle, promoe och timbuktu. GRYMT! Längtar som attans. Nu gäller det bara att dra ihop några friends som man kan dra runt med i stan. Fint.

Måste dra en liten tur på stan och shoppa en riktig jäkla poweroutfit. Får se vad det blir. Är grymt sugen att glida runt på stan i ett par klackar, men på grund av min oerhörda klumpighet så tror jag att jag låter bli. Ett par gladiatorsandaler känns som ett säkert kort. Snygga skor, och jag hamnar inte alltför långt från marken. Men shorts funkade finfint förra året, kanske blir en favorit i repris? Eller kanske något så vågat som en HATT? Jaja, only time - och plånboken - will tell, antar jag.

nu tänkte jag se om tårtan i kylskåpet fortfarande är ätbar. Och försöka klura ut vad fanken min syster menar med hennes kryptiska sms...

see you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0