,-

blä, vad jag behöver slinga mitt hår. Det är bara risigt och fult. Kunde riktigt se var det blev lite mörkare där närmast rötterna, det var en riktigt tydlig linje. Riktigt snyggt. Or not. Kanske tar och ringer Arijana då jag är tillbaka i boden, så kanske hon kommer och fixar mitt hår? Eller att jag åker till stan och fixar det? Något måste ju göras iallafall, that's for sure.

Skulle försöka firra lite pengar till min mobil via halebops hemsida, men gick det? Icket. Det sög ju. Verkar som att jag måste pallra mig till stan på något vis.

fast både mommo och moffa sover ... happ, får väl vänta tills dom vaknar. Vilket lika gärna kan dröja till ikväll.

skit också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0