åh

Sitter och drömmer mig bort till varmare breddgrader tillsammans med Bea. Åh, just det. Tror jag var lite klantig och glömde att länka till Beas blogg, men här är den iallafall.

gud vad jag vill bort från kylan och vintern, bara åka till ett varmt land och sola och mysa.

drömresmålen som jag och Bea diskuterat än så länge är

Cabo San Lucas, Mexico



Kapstaden, Sydafrika


hur underbart ser det inte ut?
får en enorm lust att dra på en resa typ nästa år, efter studenten.
vad säger ni vänner, är ni på?

jag och Bea håller seriöst på att småplanera en resa till Sydafrika före studenten. Åh, hoppas det blir av.

Kommentarer
Postat av: Bea

Hahaha shit jag skrev nyss samma sak :)

2009-03-04 @ 15:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0