åh

vad jag längtar till sommaren! Glada miner. Bara ben. Ingen skola. Festivaler. Ljusa och varma kvällar. Jordgubbar. Bad. Strandchill. Sommarshopping. Sola. Ja, you get the picture. Jag vill ha sommar, helt enkelt. Dock så längtar jag inte tills myggen börjar anlända, de små rackarna har en tendens att kalasa vilt på mitt blod. Sen att jag är lite småallergisk, eller överkänslig iallafall, mot deras tuggande vilket leder till att det blir stora, svullna bölder av det hela. Och det kliar utav bara rackarns. Men jaja, sånt är livet.

Imorgon ska jag försöka släpa mormor till stan, de skor jag yrar runt i nu (eller ja, inte just nu) funkar inte riktigt längre. Inte bara det att dom är fruktansvärt fula, men nu har dom gått sönder också. Så alltså har jag typ världens bästa anledning att skaffa ett par nya, eller hur? Funderar till och med på att skaffa två par, om jag ids. Hittade ett par fina ankelhöga skor med fransar som jag dregglade över ett tag, och övervägde att köpa, men så blev det inte. Men kanske imorgon? Och sen så skulle ju ett par vita tygskor inte sitta helt fel. Fast dom kan få vänta ett tag till, de svarta skorna är prio ett imorgon. Och så ska jag kila in på Gina Tricot, har fortfarande inte använt mitt presentkort där, har typ 60 kr kvar, haha. Ska se vad jag hittar! Kanske blir ett par trosor och ett armband eller nåt, haha.

Sen vill jag kika på en kamera också. Som jag inte kommer kunna köpa på typ en evighet, för att den är SNORDYR, but I want it. Kommer typ att få spara tills jag är 90 bast, men det är lika bra. Sen ska jag minsann "fota away", haha.

jaja, nu ska jag se hockeykväll!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0