and i think i'm gonna be ok

Tänkte börja med lite svar på kommentarer!

SaraP: ja, Alcazar är ju rätt stora utomlands, vilket även bland andra Måns är. Men jaja, nu vann ju ingen utav dom. Märkligt, för mig är designen precis som vanlig.

c a s p e l i h n a: givetvis kollade jag på melodifestivalen! Jag var faktiskt ovanligt nöjd med startfältet, riktigt tight var det, tycker jag. Måns Zelmerlöw var den som fick min röst!

Linnéa: tack! Vad kul att du gillar designen.

Blä, sitter och försöker med min gitarrläxa, vilket går åt skogen, för jag har tappat bort mina jäkla papper! Så sjukt klantigt, och det kommer nog få förödande konsekvenser. Illa, illa.

Igår var det luleå hela dagen, tittade på Fabian då han spelade hockey i någon kommunserie. Roligt var det, och alla var så duktiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0