but why?

värt att gina tricot ska ha världens segaste hemsida ... men jag ska banne mig visa er jeansen jag kärade ner mig fullt och totalt idag. Som givetvis inte fanns att hitta på hemsidan. Nåväl, dom var galet snygga iallafall. Fast det kanske är lika bra att vänta med att köpa dom? Kommer ju ändå inte kunna använda dom på flera månader. Inte vidare läckert att spatsera runt med dom och ha långkallingar (som jag i princip oavbrutet bär från typ september till april) och man lär ju frysa häcken (eller snarare benen) av sig om man ska sladda runt med bara ben under ... Fast jag har en svag feeling att dom kommer gå åt utav bara fan, så det kanske blir att slå till snabbare än blixten, och så får jag spara på godingarna ett tag.

Imorgon är det då bara att chilla som står på planeringen, än så länge. Ska sova järnet, sen ska jag ta världens längsta dusch ... Eller ja, världens längsta kan ju diskuteras några gånger, varmvattnet tar ju slut innan man hinner blinka, så om man kan duscha i 5 min är det en bra grej. Tur att jag är kung på snabba duschar, efter fyra år med ett x antal segduschande brudar och en varmvattentank som töms alldeles för snabbt så har man vant sig.

Haha, kul. Jag kan höra mina morföräldrar snarka ikapp i sovrummet. Lite gulligt. För övrigt så frågade mommo mig om jag visste hur länge hon och moffa hade känt varandra. Jag drog till och svarade 50 år, för dom har varit gifta i typ 40+. Och jag var riktigt nära, 49 år den 23e mars eller något sånt. Men det är ganska cute. Sådär vill jag också ha det, att man träffar sin love då man är ung, gifter sig efter något år och så håller man ihop forever and ever.

Sitter och - återigen - läser ett antal bloggar, men jag funderar seriöst på att kraschlanda i sängen och gotta med lite musik och glamour. Alla mina kontakter på msn verkar ha dött eller så gillar dom mig bara inte, så dom ger ju inget nöje direkt. Känner mig inte direkt trött, eller social för den delen. Fast det gör ju inte så mycket, ingen som är social tillbaka, verkar det som. Kanske slänger iväg ett sms åt någon kotte, men det är ju tveksamt om någon svarar. Men man kan ju alltid hoppas.

imorgon ska jag för övrigt vara snäll och boka biljetter till Jesus Christ Superstar åt höger och vänster, det ska bokas åt mami, mommo och moffa som alla ska dit fredagkväll och käka middag och se en riktig kick-ass show. Läste att det blir värsta godmaten, fläskfilé och någon yummie potatisgrej. Nice shit! Och så ska jag boka tics åt Anna och Lillan också, som minsann också ska komma och njuta av det musikaliska mästerverket i esmk 08-06 gjort i egen tappning.

nej, men nu: sängen.
goodnatt, sweethearts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0