don't stop me now

har precis lagat lite käk åt mig själv och la familia. Provsmakade kvällens, ehe så att säga, kulinariska uppevelse är minsann korvstroganoff, exotiskt värre. Måste bara dela med mig av mitt recept, det går så snabbt och är så busenkelt att det knappt borde vara lagligt. Korv + tomatsoppa (har provat med Campbell's och Kelda, båda ger ett lyckat resultat) + matlagningsgrädde + lite kryddor = mums, MAT. Och som den riktiga food lover jag är så ger det starka plus i kanten om det går snabbt och blir gott, vilket jag - efter att ha provsmakat - kan säga att det blir det.

snart är det middagsdags, och jag håller på att svälta ihjäl. Sen ska jag försöka dra med mig mami till stan, är extremt godissugen.

jaja, middag nu.
hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0