.

har vaknat för ... inte alltför längesen, en timme eller så, skulle jag tro. Blev ingen frulle här inte, tryckte lite vaniljglass med kolasås! Mumma var det då iallafall, fast halsen gör ont, känns som att någon tagit ett rakblad och dragit längs mina stämbänd. Tror inte det blir någon runda till stan idag. Kanske imorgon, mamma skulle kanske komma hit, så det blir nog då i såna fall.

Sitter och tråkar. Tänkte kirra lite musik till mobilen, men just nu är min fantasi helt väck, så jag kanske ser lite gossip girl eller one tree hill istället. Åtminstone tills jag kommer på något bra.

mina gratis sms tog slut idag, vilket suger. Ska kanske fylla på mobilen senare idag, om jag orkar.

jaja, see you when I see you.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0