I've got some new shoes on

Håller på att gå in i mina nyinköpta skor, och vad märker jag? Jo, att skorna är för stora. Jaja, får boppa till mami min och be henne inhandla ett par inläggssulor åt mig. Så yeah. Vilka problem jag har, eller hur?

Sitter och väntar på att mitt kära One tree hill ska ladda klart, så ska jag se lite nya avsnitt.

Imorgon är det mest troligt hockey som gäller, slutspelstime är det, och jag har planer på att gå med Kalle. Spännande, spännande. Hoppas att dom vinner nu bara, annars är det ju lite jävla tråkigt.

Åh. Måste nog till stan imorgon. Igen. Fan, att jag inte följde med mami trots allt. Behöver ju dom där sulorna. En kajalpenna. Och att hämta ut min biljett hade ju inte varit dumt heller.

Jaja, får väl ta en snabbrunda imorgon. Måste kanske kolla upp vart det finns något ATG-ombud inne i stan?

Men det ska nog lösa sig.

nu; one tree hill.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0