just because i'm losing doesn't mean i'm lost

JA, ett prov down, one more to go! Gjorde svenskaprovet igår, vilket gick ... Sådär, det kunde gått bättre. Men, nu är det klart iallafall, så nu ska jag hem och tokplugga matte och försöka fixa fram lite info om min bok, fast jag har inget frågepapper, så jag vettetusan hur det ska gå! Men nog ska det väl lösa sig, antar jag.

Sen efter provet sladdade jag (bokstavligt talat) in till stan, glömde att byta från mina inneskor (inte särskilt stabila) till mina not-so vita Converse (lite mer stabila) så det var lite som att dansa med döden under min 5 minuter korta (som visserligen kändes väldigt lång) igenom Boden som numera är en tvättäkta dödsfälla, då det är glashalt precis överallt och för klantarslen som jag så kan ju det få förödande konsekvenser. Vilket det - believe it or not - inte blivit för min del, än så länge. Men än är inte vintern slut. Och helvetet har bara börjat, väntar bara på att det ska bli världens snöstorm, så att man kommer sitta på arslet så fort man går utan för dörren.

Ikväll blir det PLUGG, pysmys, massage hoppas jag och hockey. Hv71-Frölunda är det som visas på TV, vad jag förstod. Håller stenhårt på att det blir Hv som tar hem segern ikväll!

nu ska jag pysa, jag och Jossan ska ta och sladda iväg till Sturegården, mitt gamla sommarjobb, och hälsa på hennes farmor. Trevligt, trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0