tagget inför beach 2009!

Efter middagen, som var något så fancy som gorgonzolakyckling och ris (fast jag dissade såsen och körde min favorit, thai sweet chili sås, istället), så åkte vi till stan och handlade lite gott på Coop och hyrde film. Jag köpte lite godis och så hyrde jag Juno. Älskar den filmen, den är så mysig och söt.

Har, förutom att börja och värma upp för sommaren, planerat eventuellt party imorgon, det kan nog bli trevligt! Hoppas det blir av bara. Den som ville ha ut oss - eller kanske mest Amanda, men skitsamma - på lite galej var Amandas ex, Robin, som tyvärr inte kommit över systern min. Stackaren. Hur som helst så ville han att vi skulle komma på någon random fest, men vi var inte på humör, så vi ska kanske ta det imorgon. Hoppas det blir av, är enormt festsugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0