cause you're my everything

Happ, då var säsongen slut för min och Luleå Hockeys del. Känns surt, riktigt surt. Och dom förtjänade verkligen att vinna, har inte sett dom - eller något annat lag, för den delen - slita och kämpa så hårt under en match. Ever. Jag har till och med svart på mig idag ... Det var visserligen inget jag bestämde efter matchens slut att "imorgon ska jag ha svart", det hade jag nog gjort ändå, men det blev extra passande. För att visa min sorg, liksom. Men jaja, snart (eller ja, om typ ett halvår) är det ny säsong och nya, fräscha tag. Synd bara att flera av de unga talangerna, Omark, Harju, Modig osv ryker till NHL, hade varit kul för dom iallafall att få ta sig lite längre än bara kvarten i slutspelet. Nu tänkte jag ta och försöka få fram lite priser, det är ju nämligen så att i oktober så spelas premiären i NHL i Globen, Stockholm, Sverige och nu i höst är det St Louis och Detroit som möter varandra. Kan bli spännande! Och dyrt, framför allt. Men det hade varit lite ballt att kunna säga att man sett en NHL-match. Visserligen hemma i Sverige, så det är ju inte riktigt samma grej, men ändå. NHL, liksom.

Snart ska vi sätta igång att repa inför musikalen, känner mig inte alls peppad, är ruggigt förkyld och allmänt trött. Men, det ska nog gå.

Ikväll blir det nog bara lite mys, inget mer avancerat än så. Så ska det låta eller någon film är vad som står på TV-menyn ikväll. Och så blir det riktigt god mat, lövbiffsgryta och sen ostkaka till efterrätt. Yummie!

Efter förlusten igår tog jag och Anna ett "tröstfika", fikade mjölk, bullar och kakor. Fast det hade vi nog gjort ändå, men det kändes välförtjänst efter en sådan knapp förlust.

nu ska jag gå och ha kör,
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0