whenever i see you i want more

japp, då var det äntligen helg. Skönt!

Blev en relativt lugn kväll igår, åkte bara en sväng in till stan och kikade runt lite och så var vi in på OK och köpte lite godis och sen for vi hem. Somnade riktigt gott, helt underbart. Dessutom slapp jag ställa väckarklockan, och bara det var great.

Vi åt frukost och sen kort därefter begav vi oss till Pagla, hade planerat att åka lite skidor osv, men det sket ju sig, då det visade sig att det var skid-SM och alla backar var avstängda. Så vi stod och tittade då alla åkte en stund och sen satte vi oss och fikade. Hörde rykten om att Charlotte Kalla skulle vara med och tävla idag, men vi såg då henne inte. Sen åkte vi hem, jag följde Fabian till en kompis och fick mig en riktig promenad på köpet, riktigt skönt att komma ut! Även om jag redan hade varit ute hela förmiddagen. Nu håller jag på att plugga svenska och ikväll blir det mysmiddag med hela gänget, lövbiffsgryta står på menyn och sen blir det en god efterrätt och sen ska vi gotta framför finalen av Melodifestivalen.

Vem hejar du på ikväll?

Jag håller stenhårt på min favorit Måns Zelmerlöw, gillar verkligen hans låt!

Och imorgon åker jag till Luleå med Therese och Fabian och eventuellt Linnea och tittar på Fabians matcher, ska bli jätteroligt, har inte sett någon utav Fabians matcher, bara träningar.

nu ska jag återgå till pluggandet,
ciao!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

gud vad fin blogg du har, gillar zebratemat ! gå gärna in på min blogg och ge lite tips om du har lust !

2009-03-14 @ 16:29:23
URL: http://llinneaaa.blogspot.com
Postat av: SaraP

H.E.A.T!! :p haha Eller Alcazar för dom är stora utomlands.



Btw, vrf blir det så konstigt med din design? Efter typ halva första sidan som visar inläggen så kan man knappt se vad det står för designen tar över?! :O

2009-03-14 @ 19:34:13
URL: http://sarapohjanen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0