you can't break a broken heart

jag älskar one tree hill, hur kan det vara så bra?! Typ alla serier man gillar blir ju pissdåliga efter typ 2 säsonger, då manusskrivarna blir helt bananas och det ena är sjukare och konstigare än det andra. Jag menar, Lost, vad fan hände? Det var bra och ruskigt spännande dom två första säsongerna, sen gav jag upp, folk dog åt höger och vänster, sen dök det upp nya hela tiden. Och isbjörnar?! Snälla. Gränsen måste väl ändå gå någonstans närmare rimligt än sådär. Dom skulle ha behållt hela originalcasten, inte bara Jack, Kate och Sawyer. Och en till sak. Alla har väl sett Robinson åtminstone en eller två gånger? Alla vet ju att dom inte ser sådär fräscha ut efter ett tag. Så hur kan det komma sig att dessa strandsatta stackare kan se så rena, fräscha och nyrakade hela tiden? I don't get it. Och as far as I know så håller dom på fortfarande. Stackarna, dom gräver ju sin egen grav. Nej, tacka vet jag One tree hill, Gossip Girl, House, How I met your mother och Grey's Anatomy där det inte dykt upp några isbjörnar. Än, iallafall. Men dom är fortfarande unga, iallafall vissa av dom. OTH har ju hängt med ett bra tag, Grey's likaså.

nu ska jag återgå till one tree hill.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0