all my life I waited this is true

yes, protestspektaklet är färdigt! Prototypen är färdigskriven, facebook-mejlen (seriösa grejer det här, vet ni) är utskickade. Hoppas bara att det här tar sig som jag vill. Känns väldigt... Inte bra, isåfall, att ha ödslat så pass mycket tid, med noll resultat. Förhoppningsvis känner jag min klass bättre än så, och att dom faktiskt är villiga att medverka i vårat lilla... projekt.

Väntar at this moment på att tvättmaskinen ska bli ledig, så jag kan tvätta lite kläder. Annars ska jag inte göra något märkvärdigt idag, bara ta det lugnt, plugga lite (slutprov imorgon, aaah!) och sen ska jag dessutom åka hem. Känns alltid så trist att åka hem, men ändå skönt på ett sätt. Det finns två sidor av myntet, liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0