and every breath we drew was hallelujah

blev att stiga upp sju imorse, skulle städa mitt rum. Men det var ganska skönt ändå, lika bra att ta vara på dagen då man ändå är uppe. Efter en snabb städrunda i mitt rum begav jag mig till duschen och sedan cyklade jag till stan för att ta bussen till luleå, där jag hade en del shoppingbestyr att fixa. Det jag allra främst var på jakt efter var en klänning till skolavslutningen. Höll på att leta ihjäl mig, fanns verkligen inte en enda som föll mig i smaken. Till slut hamnade jag dock inne på Gina Tricot, och där inhandlade jag en hallonröd, underbar blåsa. 249 kr fick jag hosta upp för godingen, vilket inte kändes alltför farligt ändå. Inga skor inhandlades dock, hittade inga som jag gillade. Sen köpte jag även två par örhängen, en flaska hårspray - någon skum, "dust it"-spray från Proffs, ingen aning om hur den funkar, men den verkade bra iallafall - och filmen Nyckeln till frihet, en helt fantastisk film, som dessutom inte kostade mer än 59 kr. Ett riktigt kap! Sedan inhandlade jag även hårfärg, frågan är bara när den ska förgifta mitt hår, men förhoppningsvis inom kort.

Precis som igår och i förrgår bjöds det på fantastiskt god middag, idag i form av tapas, underbart gott.

nu ska jag ta och tvätta bort sminket och promenera mot sängen.

tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0