fångad av en stormvind

är SUPERNÖJD över gårdagens schlagergalej, allt blev jättebra och alla var så himla duktiga! Trots att jag upprepar detta jämt och ständigt: jag är så jäkla stolt över min klass! Extra roligt att alla var uppklädda till tänderna och riktigt glammiga! En riktig superkväll, helt enkelt. Efter konserten riggade vi ner allt, snabbt och effektivt, sen blev jag hämtad, åkte hem, fikade lite och sen såg jag Grey's Anatomy innan jag äntrade sängen, trött och sliten men framför allt oerhört fantastiskt glad. Grym avslutning på en minst lika grym dag.

Tidigare under dagen fick jag dessutom agera lite "hjälte". Under ensemblelektionen hittade vi en för oss obekant mobiltelefon. Ingen av oss visste vem telefonen tillhörde. Så efter lektionen tog jag saken i egna händer, och gick runt på ägarjakt, och hittade till slut Marcus, som mycket riktigt saknade en telefon. Fast han hade inte märkt att han saknade den förrän jag gav den åt han. Sen riggade vi scenen mellan ensembletiden och scmun, sen hade vi svenska, där jag och Sara gjorde våran reklamanalysredovisning. Det gick helt okej, kunde väl gått bättre. Sen soundcheckade vi lite snabbt innan det blev dags att förtära middag, thaimat. Gott!

nu ska jag strax cykla till skolan,

hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0