here's to the future

Yes, det blev plättar till middag! Just nu sitter jag och ser Grey's Anatomy och checkar Facebook, i vanlig ordning. Ser fram emot en enormt slapp kväll, blir antingen att se mer Grey's eller Nyckeln till frihet, har inte riktigt bestämt mig ännu.

Fast först ska jag kika in på MySpace och se om låtarna från Sunny Side Up fortfarande finns uppe. Om dom är kvar, ja, då vet ni vad jag kommer ägna mig åt åtminstone en stund framöver.

Måste för övrigt berätta en liten sak... Då jag hade kommit till Piteå, morfar hade hämtat mig och vi skulle svänga in i korsningen till Kullbacken så har det varit en bilolycka där. En personbil hade kört rakt in i en långtradare, en kvinna och hennes 10-åriga son fick föras till Sunderby Sjukhus. Hoppas det gått bra bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0