just give me some candy before I go

Ja, ja, JA! Candy, Paolo Nutinis första singel från sitt senaste verk Sunny side up är brabrabra. Hans röst är gåshudframkallande och låten känns härligt vårig.

Kom till skolan strax efter ett idag, bara för att få reda på att vi inte har någon historia, som råkar vara min enda lektion på tisdagar. Roligt? I think not. Så nu ska jag promenixa tillbaka till stan, handla lite, åka hem och plugga. Sen ikväll tänkte jag eventuellt klämma in lite filmmys, om ingen annan protesterar. Är sugen att se The Shawshank Redemption. Måste även få tag på Emma och Fanny på nåt jäkla vis, så man kan diskutera fram en dresscode till imorgon, då det vankas schlagerkväll på skolan, helt i esmk07s regi. Kan bli rätt grymt! Pratade med min kära syster igår, och hon har planer på att komma, så det blir nog jättebra!

men nu ska jag ta och kila mot stan,

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0