just leave these illusions behind

åh, sitter och tittar på min fasters semesterbilder, så fint. Längtar - fortfarande - som tusiken till sommarlovet, jobbet och allt som sommarlov för med sig. Sedan att detta faktiskt är mitt sista riktiga sommarlov känns lite sentimentalt, absurt och bara... Ja, konstigt. Tänka sig, om lite mer än ett år är det faktiskt jag som står där uppe på vagnen och skriker "ESMU3 SHAALAALAALAALAAAA", helt galet. Och att studenten kommer bli ett fullkomligt tårkalas är det ju ingen tvekan om. Det har varit två helt underbara gymnasieår so far, och jag ser fram emot det sista vi får tillsammans. Det kommer bli så jävla great. Julshow, projektarbete, STUDENTEN and all that.

Kommentarer
Postat av: SaraP

Åh vill inte ens tänka på att det bara är ett år kvar nu!

Det har gått så fort, nästan för fört. Har inge minne av att 7-9an gick så här fort >.<

2009-05-31 @ 15:28:30
URL: http://sarapohjanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0