LOVE på er!

Imorgon är det FREDAG, herre min Jesus vad underbart! Visserligen avslutas veckan med två nationella prov och en inlämning/redovisning (vet faktiskt inte vad det är riktigt) i historia, fy tusan. Men kvällen avrundas på ett så fint sätt som på Bodensia med en massa estetare och ett överflöd av GRYM GEMENSKAP. Underbart, var ordet, eller hur? Sen på lördag så ska jag bara mysa, kolla på film osv och sen på söndagen ska jag till skolan och repa järnet med mah classmates + några ettor. Jag kan sniffa mig till succé redan nu. Och - det bästa av allt - Jennie, bakmästaren själv, ska baka. Så det blir en helg med ett gäng underbara estetare, lovely.


Kommentarer
Postat av: Vanessa

alltså vad är det där ikväll för nåt? Måste man vara 18 för att komma in? :)

2009-05-08 @ 18:42:27
URL: http://vanessanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0