Okej, I surrender!

Jag har väldigt länge varit anti-jeansleggings. I synnerhet dom där som ser ut som stentvättade jeans med en väldigt tydlig söm både fram och bak. Har väldigt svårt för dom. Men, nu provade jag Amandas jeansleggings, ett par kornblåa från Vila. Och dom har dessutom fickor, så dom ser nästan ut som riktiga byxor. Men, herregud, vad sköna dom är! Med ett lite längre linne, en slapp tröja och vita tygskor kan det bli en riktig hit, helt klart.

För övrigt så läser jag en helt fantastisk bok just nu. Second Chance heter boken och är skriven av Jane Green. Hemskt bra bok, har svårt att lägga ifrån mig den, låg och läste igår tills jag i princip tittade i kors och inte alls fattade vad jag läste. Men den är väldigt, väldigt bra, rekommenderas starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0