The heat of summer sunshine

Hoho, solen skiner idag och jag är på underbart humör! Gissar att det blir en promenad i solskenet, kanske en runda till stan och sen ikväll ska vi se film, en massa film. Alvin och gänget, Nyckeln till frihet, Grey's Anatomy, Ice Age 2 och en massa mer. Och detta med en hel massa glass och gott till. Måste ju kompensera för det socker jag inte fick i mig igår. Och nu räknar jag bara med socker i fast form, det faktum att jag drack ett glas Coca Cola (jag tror jag håller på att bli sjuk! Detta stämmer inte alls) räknas alltså inte. I min värld.

Blir lika nöjd varje gång jag kan hjälpa mormor med melodikrysset. Känner mig inte riktigt fullvuxen nog att pröva mina egna vingar, men snart, snart så kanske det går. Idag var det iallafall Håkan Hellström som jag hjälpte henne att fylla i. Man blir ju lite stolt. Fast bara lite.

Nu ska jag återvända till att njuta av Paolo Nutini.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0