then you stand

Hej hopp, sitter och lyssnar på Stand med Rascal Flatts, svinbra låt! Lite feel-goodkänsla över det hela. Lyssna på låten här. Anlände till Piteå för mindre än en timme sen, morfar kom och hämtade mig på busstationen och vi åkte hem, och nu sitter jag och väntar på käk. Hoppas att det är något som involverar sylt... Hörde att det vispades med något i köket. Jag hoppas bestämt på att det var en pannkakssmet som tillreddes i köket. Och låt mig bara klargöra skillnaden mellan plättar och pannkaka

Plättar är en maträtt som steks i stekpanna eller i speciella plättlagg.

Pannkaka är en maträtt som antingen tillagas i en pannkakslagg eller stekpanna på spisplattan eller i en långpanna i ugnen.

Den text jag valt att stryka över är lite fakta som jag bara... Ehm, ignorerat. Det är alltså sista delen jag ville understryka lite extra. Fast den är inte understruken, utan bara tjock. Men skitsamma, you get the picture. Och all fakta kommer straight from Wikipedia, min bästa vän. Tillsammans med Google, förstås.

Nu tänkte jag vänta på att Grey's ska ladda klart, så ska jag se färdigt säsong 5.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0