there's more in this world than we see

tja, dudes och dudettes! Har precis surrat med systern min, dom var på väg ut till Arlanda just nu. Har precis innan det suttit ute i stekvädret på altanen och fikat med mormor och morfar, det, gott folk, är mys på skyhög nivå! 

Väntar fortfarande på att tvättmaskinen ska bli färdig så att jag kan kasta mig in i duschen och packa ihop mina pinaler och bege mig hemåt. Ska stanna en sväng på Annas jobb, fika och surra lite med henne och så har jag lovat att cykla hem hennes cykel, härligt som tusiken!

Befinner mig fortfarande på memory lane med Ryan Cabrera rullandes ur högtalarna. Sweet!

nu ska jag kika på lite bloggar.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0