so far from everything you know is true

då var både NK-provet och terminsuppspelningen avklarade, skönt. Fast det hade ju kunnat gå lite bättre. Imorgon är det fredag, och då blir det en tripp till piteå för min del, lovely! Jag väntar mig en hel del mys, bakande och säkert en eller annan promenad där det inte görs något annat än svamlas. Och promeneras, förstås.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, dammsugning av huset står på schemat, sen bara lite mys framför tvn, måste måla om mina naglar, målade dom igår och det har redan börjat falla bort. Vilket crap. Men färgen är söt, alldeles knalligt rosa och vårig. Har känt mig allmänt vårig idag (fast okej, jag fryser faktiskt). Mina underbart sköna H&M-jeans är på, uppvikta så långt det går (vilket inte ens är 1 dm från fotknölen, dom är snortighta), vit blus från Lindex, vita tygskor, guldiga tingeltangelörhängen från H&M och flätat hårband i mocka som är knutet tvärs över pannan och runt huvudet á la hippie/Mischa Barton. Vissa hatar det, men jag älskar det! Rätt bekvämt är det också, håller luggen på plats. Något som däremot inte var alltför bekvämt var då jag skrapade upp hela hälen typ igår, har ett rejält sår som gör rejält ont. Men det verkar läka finfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0