and I'm still crazy for you

hallå! Sitter här, en helt vanlig onsdag (som av någon anledning känns som typ vilken dag som helst, förutom onsdag), har precis haft en relativt ineffektiv ensemblelektion. Eller ja, helt ineffektiv var den väl inte. Vi satt och försökte komma på låtar till bautakonserten.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, mysa framför Grey's och göra bort lite NK-plugg. Inte en alltför komplicerad afton, med andra ord.

Och det verkar som att de rykten jag tidigare läst om i någon random tidning faktiskt är sanna; Chad Michael Murray (Lucas Scott) och Hilarie Burton (Peyton Sawyer) lämnar One Tree Hill, en av mina favoritserier. Känns jättetrist, och jag tror det är ett misslyckat drag, vi vet ju bara hur det gick för OC... Dock så har produktionsbolaget "som en klen tröst" (och nog är den klen alright) att det kommer tillkomma två nya karaktärer. Men, it ain't over til it's over. Nog kan mycket hända.

I helgen är det inte alltför mycket som sker... Ska fortsätta (och förhoppningsvis avsluta) målandet av huset och så ska altanen äntligen återvända till sin plats, fast i helt ny skepnad. Har ägnat morgonen åt att sladda runt på diverse butiker, har hunnit avverka ett helt gäng byggställen. Eller okej, bara ett. Som jag inte minns namnet på. Men något på B med en gul kub som logga! Haha. Även Colorama och Nordsjö ägnades en visit av oss, och jag hann in på Apoteket en sväng också. Sen åkte vi hem, jag åt gröt (nyttig tjej, ska ni veta!) och fixade mig lite. Sen fick jag skjuts tillbaka till stan, skönt! Det är verkligen lyx att slippa ta bussen och få skjuts in till stan. Lovely.

I eftermiddag ska jag för övrigt fixa en ny profilbild till Facebook, är lite less på att se min blonda lugg dyka upp överallt på facebook. Plus att luggen är utväxt och numera en snedlugg, så det känns fel. Och den bilden kanske också hamnar som bylinebild på bloggen, den bilden är från i somras och känns bara... Inte aktuell, helt enkelt. Men det är ett senare bekymmer.

Nu ska jag fortsätta njuta av Paolo Nutini,

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0