when nothing else seems okay

Hoho, har varit lite tyst från min sida på sistone, jag vet. Igår måndags det så förbaskat fint väder ute, kunde inte förmå mig att sitta inomhus. Var för en gångs skull riktigt taggad inför att ha idrott, Maggan och Karin skulle hålla i en friidrottslektion, vilket kändes kul. Roligt att prova nånting nytt. Sedan hade vi gemu, gick igenom lite saker inför slutprovet i kursen. Hade ingen mattelektion, så det fanns lite till att ligga ute och pressa i solen ett tag. Sedan hade vi genomgång till slutprovet i ljudteknik, som vi ska ha om några veckor. Ikväll ska vi ha mysmiddag, grilla och lite annat. Sen vankas det även estetfest, men jag vet inte om jag orkar åka. Känns nästan roligare att stanna hemma och mysa, titta på Grey's Anatomy och bara ta det lugnt. Blev sent igår, så jag vet inte om jag orkar ytterligare en late-nighter. Men vi får se. Kanske jag mirakulöst lyckas piggna till.

Nu ska jag fortsätta - och förhoppningsvis även avsluta - min musikalanalys. Blä.

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0