let's just dance and have fun tonight

hoho, sitter och ser hockey och käkar spanska korvar och vit choklad. Inte kombinerat dock, haha. Ska snart börja cykla mot stan och träffa alla lovely estetare över en fika, känns som en superavslutning på en grym vecka.

Har för övrigt gjort något drastiskt med mitt hår. Eller, ja, drastiskt är väl att ta i, men jag har min lugg åt höger istället för vänster. Kan inte minnas sist jag hade håret åt det hållet... Men, det viktiga är alltså att jag gjort förändringar. Hade så tidigare i veckan också, och Maggan frågade om jag hade klippt mig. Och med tanke på mitt hårs för tillfället usla kondition så kan man inte annat än ta det som en komplimang! Vilket såklart inte skadar, inte alls.

Dödligt seg dag, usch usch. Startade dagen med två nationella, sådär lagomt roligt. Not. Reading och listening var de delar vi avverkade idag. Sedan hade vi dessutom svenska på det hela. Vi ska påbörja ett arbete om diverse nordiska författare. Jag ska, tillsammans med Sara och Nikolaj, arbeta om Selma Lagerlöf. Kan ju bli... Intressant. Men kan nog gå rätt bra ändå, fick ju så pass mycket fakta att hitta om henne.

Jaja, nu ska jag borsta tänderna och börja pallra mig in mot staden och möta upp estetsweetsen.

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0