these streets have too many names for me

Hu, har målat hela morgonen, är helt slut. Strax efter tio fick jag äntligen gå in, halvt djupfryst. Men vadå, solen skiner ju? kanske du tänker nu. Jo, nog gör den det alltid. Fast det gjorde den inte på mig, minsann, då jag arbetade på. Då stod jag i skuggan från åtta till tio. Med påföljd att jag gick in i duschen med en i princip deep frozen kropp. Men efter tio min så var jag så gott som upptinad.

Sen stressåt jag lite lunch, i form av havregrynsgröt och rostade mackor. Tror jag slog personligt rekord i att äta och fixa mig, Anna ringde kvart i tolv och sade att jag kunde få skjuts till skolan, och då hade jag varken ätit klart eller klätt på mig. Fem minuter senare stod bilen ute på vägen, och jag satt i den. I all stress glömde jag till och med att ta på mig ett par örhängen. Men, värre saker har hänt. Drog på mig en klänning som inhandlades i Thailand, men jag känner mig lite smått... Obekväm. Det känns som att klänningen (som inte har några axelband) ska "take a trip down south", om man uttrycker det så. Tog med mig ett par shorts och ett linne, ifall jag skulle vilja byta. Och just nu lutar jag mot att göra just det.

snart dags för historia och sen ska jag på Coop och handla lite, sen hem och fixa.

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0