now or never

Rose Dress SEK 449, Rare Fashion - NELLY.COM

Sitter och kikar lite på Nelly.se och snubblade över den här klänningen, som ni kan se ovan. Seriöst, hur snygg? Hade jag tagit studenten i år hade jag varit iklädd den, for sure. Men nu är det inte min tur förrän om ett helt år. Men det är ju tillåtet att drömma lite, eller hur?

I helgen åker min madre och lillasyster till den kungliga huvudstaden, så jag har bett (läs: tvingat) dom att göra lite shopping åt mig. Detta är vad som jag hoppas på att få hem:
- Randig over-sizetröja från Weekday
- Ljusa jeans eller jeansleggings
- Gladiatorsandaler
Så vi får se vad dom tar hem åt mig. Sen om jag kommer mig iväg till Malmö i sommar lär jag ju shoppa en hel del där också. Är för tillfället på byxjakt, mina favoritjeans är trasiga, så medans jag sörjer på deras kommande död (fast än är det inte över) så letar jag ett par byxor. Hittade ett par beiga chinos på Carlings i Piteå förra helgen, så om dom är kvar och om dom passar mig så kanske jag slår till. 299 kr kändes inte som ett alltför farligt pris.

Ikväll ska jag ta det lugnt, mysa framför tvn, se Grey's och hålla tummarna för snygg-Alex och Izzie. Dom måste var tv-världens sötaste par ever. Har hoppats på dom ända sen serien började, och nu äntligen är dom tillsammans. Sämst timing dock, då Izzie är sjuk och allt... Men, det är så bra ändå.

nu ska jag skriva ut min JCS-analys!

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0