you don't know what you got 'til you missing it a lot

Tjingeling på er! Har precis ätit lite glass med varma hjortron, ska strax gå och lägga mig, är helt färdig efter dagens paddlingstur, som gick riktigt bra, men jag är öm i rumpan, ryggen värker och armarna börjar göra ont. Men, it was all worth it, faktiskt. Vi klarade oss hela vägen torra och glada, fast det blev en hel del gnäll längs vägen ("aj min rygg/rumpa" var fraser som återkom ett x antal gånger under turen). Sen åkte jag hem, packade upp väskan och fixade lite. Sen kom Anna hem, och jag kämpade för att hålla mig vaken. Dom åkte på födelsedagskalas, men jag stannade hemma och höll på lite hemma. Gick på en kort promenad, pratade med Amanda och Johanna ett tag, men det började regna, så jag gick hem igen, såg Grey's Anatomy. Efter ett tag så kom världens störstskur, men sen klarnade det upp, så då lånade jag grannens hund och gick ut på en promenad igen.

Sen har jag pratat lite med Anna då hon kom tillbaka, blev på rätt dåligt humör där ett tag. Om man ska skvallra vad någon har berättat kan man väl åtminstone berätta sanningen?! Blir så irriterad... Jaja, nog om det. Har även kommit överrens med Anna om att jag ska gå till en psykolog 1-2 gånger i månaden, bara för att få prata av mig. Ska bli ganska skönt, men det är svårt att erkänna för sig själv att det faktiskt är något man behöver. Men jag tar mig dit, ett steg i taget.

Imorgon ska jag sova en timma längre, nämligen till ÅTTA. Inte så länge kanske, men det känns helt underbart. Sen ska jag duscha och fixa mig, ska träffa Sara i stan runt 12, sen ska vi gå till Fria Emilia så kanske vi äntligen kan sparka igång med vårat projektarbete! Och vem vet, kanske har dagens paddling bättrat på vårat samarbete mellan varandra? Inte för att vi någonsin varit dåliga på att samarbeta, men ändå.

jaja, nu ska jag surra med Anna en stund, sen sängen.

toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0