Whyyy?

Varför har dom en EVIGHETSLÅNG pausunderhållning/onödig utfyllnad av programtid. Hemskt onödigt. Och jobbigt, jag vill ju se resultaten nununu!!

Nämen nu, nu verkar det häda grejer! Om vi har tur... Rösterna ska in nu. Tror jag. Hoppas. YES! Äntligen!

Då ska vi se... Hepp, inte Norge. Än, iallafall. Men Danmark var också bra! Om det var den låten som Ronan Keating skrev. Men vart är Norge?!



Jaaaa, jag tänkte väl. Där kom Norge till final. Nu kan jag sova gott.

Nu ska jag se färdigt kvalet sen ska jag gå och packa.

Och varför är jag kissnödig hela tiden?! En fundering jag har som ni säkert var nyfikna på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske kissar för två? :O

Mig och dig ;) haha för jag har knappt varit kissnödig dom här dagarna :p

2009-05-15 @ 17:19:38
URL: http://sarapohjanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0