I WILL TRY TO FIX YOU

herregud, tog typ 15 minuter att bara logga in, men nu är jag här, iallafall! Blev en riktig superkväll igår, hade grymt roligt. Började hos Sara runt 19-tiden, sen gick vi till Emma efter att Sara hade fixat sig. Vi blev ett rejält tjejgäng hos Emma, var väl 15 tjejer som mest. Mycket skratt blev det iallafall. Sen fick vi skjuts av Saras pappa ut till farmen, gick in och minglade runt lite, dansade och hade oss. Kändes jättekonstigt att kuta runt där i Farmen-lokalerna, har inte varit där sen JCS-veckorna i våras. Men allt som allt var det en grym kväll! Stupade i sängen runt 3-tiden, somnade direkt, alldeles slut. Vaknade runt 12-tiden idag, åt frukost/lunch och fixade och donade. Sen har jag lagat mat och tagit det lugnt. Sett Desperate Housewives och Grey's Anatomy, som jag missade tidigare i veckan. Tänkte börja på svenskatalet, men alla bra idéer som jag haft tidigare var som bortblåsta. Ska lägga mig i mitt rum senare och spåna vidare, men det känns inte som att det går sådär jättebra för mig. Kommer nog bli vääääldigt segt imorgon då man varit ledig i en vecka. Nästan brutalt att börja med en 08.20 till 17.00-dag.

Ser iallafall fram emot hockeyn den 16e, men jag antar att det kommer vara 2 långa veckor fram tills dess.

Sitter just nu och slås över hur vansinnigt vacker Gisele Bündchen är, herrejösses. Uh, och jag har sånglektion imorgon.. känner mig inte sådär jättepeppad, men jag har inte haft lektion på flera veckor, illa, riktigt illa. Måste prata med Annette och se om hon kan hjälpa mig med melodin i andra versen, kan verkligen inte få till den.

nej, nu måste jag verkligen sätta igång med svenskan, måste väl få en bra idé någon gång. Frågan är bara när?

ser iallafall fram emot att träffa mina kära vänner imorgon, det är väl det enda som jag gillar med att återgå till skolan.

sen, som sista sak, tror jag att jag är allergisk mot gröna äpplen. Får alltid en vansinnig hosta efter jag ätit äpplen. Dessvärre så älskar jag äpplen, speciellt de riktigt knallgröna, så det är nog nånting jag inte lär kolla upp. Dumt att riskera, liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0