COME TOGETHER

sitter och ser Dansbandskampen och undrar vad fan som hände med hon i juryn som bryter på amerikanska. Eller snarare vad tuan som hände med hennes kläder?! Jag skäms, för tusan. Hemskt, hemskt, hemskt.

Tog en promenad till stan för att repa, kommer till skolan och vad får jag veta? Att repet är inställt. Ville bara lägga mig ner på golvet och gråta. Jäkla skit. Hade alltså promenerat in till stan helt i onödan. Fint.

Ska strax bänka mig i soffan och se lite One tree hill. Eller jag håller fortfarande på att överväga den saken, har redan sett avsnittet som visas idag, så jag kanske hoppar det idag. Gossip girl är fortfarande givet, dock.

Imorgon är det måndag idag, huja. Tiden går så fort att man inte riktigt hänger med. Snart är det ju för tusan jullov. I veckan är det lite lugnare tempo än tidigare, har avverkat de största stressmomenten. Ska göra klart historian, skriva en labbrapport till NKn och plugga lite kultur- och idéhistoria. Eller ja, ETT enormt stressmoment är ju kvar och jävlas: julshowen. Det är lite mer än 2 veckor kvar, och allt är långt ifrån färdigt. Stressen börjar verkligen bli påtaglig, kan man ju säga.

Igår tog jag en lugn dag, städade och läste några sidor ur Luftslottet som sprängdes. Det börjar dra ihop sig mot slutet, spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0