WHEN YOU'RE TOO IN LOVE TO LET IT GO

går sakta men säkert mot ett friskare jag, känns underbart! Fick veta att det är rätt viktigt att jag är med på konserten imorgon, men jag har noll koll på tider osv, så jag ska försöka få tag på Sara så att jag får räta ut några frågetecken. Är faktiskt väldigt sugen att medverka. Och så längtar jag efter mina kära vänner något så vansinnigt mycket dessutom. Okej, det är väl mestadels därför jag vill dit, men ändå. Behöver inte ens sjunga, kan bara stå och mima, hehe. Fast jag kan nog vara med och sjunga litegrann, tror jag. Ikväll blir det att ta det lugnt, ha lite idolmys osv. Sen imorgon får vi ju då se hur mina planer blir, men som sagt, konserten låter grymt lockande alltså!

hade lite sömnproblem tidigare i veckan, låg och vred och vände på mig i säkert 3 timmar. Blev rätt less, iallafall, så jag tände lampan, lät ögonen vänja sig och sen skrev jag mitt svenskatal, så himla skönt! Har precis renskrivit det, och jag ska sätta med och pyssla med mitt PM sen, så var det en sak mindre på listan att oroa sig för.

Gjorde även ett rätt "stort" inköp idag. Jag köpte min balklänning. Visserligen typ ett halvår i förväg, men äh, man ska vara ute i god tid! Måste surra lite med Anton, tror inte han är så sugen på att ha en röd/rosa slips, haha. Men jag ska deala lite med honom, om han kanske kan tänka sig att ha en svart slips och bara en blomma i samma färg som klänningen? Jaja, det får lösas på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0