I DON'T WORRY CAUSE EVERYTHING'S GONNA BE ALRIGHT

sitter och sörjer att alla snart åker buss till luleå (BOKSTAVSLEKEN), men inte jag. Det suger rövhål. Ikväll blir det tv-mys med alla favoriterna, plus att jag ska vara tantig och spela bingolotto. Håller tummarna för vinst, alltid trevligt med pengar. Steg upp med tuppen i morse.. eller ja, åtta, men jag satt och såg film med Michaela, Ice age såg vi, haha. Gillar verkligen Sid, det känns som att jag verkligen kan relatera till honom, haha. Lite vimsig, lite trög och alltid (oftast, iallafall) glad och optimistisk. Och ganska missförstådd, ibland. Det märktes att jag var trött, scenen då den stackars ekorren - som alltid har sån otur med sin nöt - håller en nedfryst nöt över en öppen eld och så blir den till ett stort popcorn fick mig att skratta ordentligt.

Men imorgon får jag träffa mina kära vänner, äntligen! En vecka här hemma gör en lite tokig, så det ska bli skönt att låta dom få rätsida på en igen, så allt blir som vanligt. Har en så vansinnig mensverk att jag bara vill lägga mig ner och dö, men otroligt nog har jag inget sötsug, snarare tvärtom, vilket är ovanligt, brukar alltid ha det under dessa tider på månaden. Men det är nog bara bra, ska väl inte klaga. Har faktiskt inte ätit "vanligt" godis på hur länge som helst, har bara ätit mörk choklad, som har blivit min nya favorit.

nu ska jag pyssla vidare med min superplaylist, CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0