I'M PERFECTLY LONELY

sitter och lyssnar på John Mayers nya skiva, igen. Den är GRYM. Steg upp runt halv elva idag, rätt skönt att sova ut litegrann. Låg och läste på boken ett bra tag igår, om man säger så... Men boken är riktigt jäkla bra, det går som inte att låta bli! Sen idag ska jag återgå till min kära bok, lyssna lite på musik osv. En riktig slappardag, kort sagt.

Sen ikväll tänkte jag gå ner och göra vovven sällskap, se One tree hill och Gossip girl osv.

Imorgon är det back to basics, med tråkigaste dagen ever, 08.20 till 17.00, kul. Fast jag ska till tandis på morgonen, så jag får sova liiiiite längre. Rätt skönt. Sen är det ensemble, idrott, samhälls och kuhi för hela slanten. Woho. Måndagar är så himla sega dagar, huja. Men snart är det över, får vi hoppas.

nu ska jag äta lite lunch. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0