IT'S NOT OVER 'TIL IT'S OVER

happ, då var veckans kanske mest sega och stressiga dag över. Har hunnit avverka följande: NK-prov (som gick åt fanders), engelska-lektion, gitarrlektion, scmu, kör med kidsen på Fria, ensemble, NK-lektion och wallmans. En riktigt fläskig dag från 08.20 till 16.55, UTAN LUNCH DESSUTOM. Var ju redigt hungrig då jag kom hem. Men middagen var redan färdig & framdukad då jag kom hem, så det var bara att placera rumpan på stolen och käka direkt, underbart! Sen tog jag en promenad med vovven, fixat med lite kort (som fan aldrig blir klara) och bara myst på. Imorgon ska jag till piteå med klassen + tvåorna, och sen på lördag ska jag till skolan och se en konsert, för att jag missade en konsert tidigare i höst då jag var sjuk, så då är jag tvungen att se den här istället.

Imorgon blir det nog kanske idolhäng med Moa. Hade varit trevligt iallafall, tjejsnack och mys. Fint! I värsta fall blir det iallafall tjejsurr på bussen.

ska strax gå och lägga mig, är trött som en gnu, rumpan har somnat och jag ska upp relativt tidigt imorgon. KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0