THE HARDEST PART WAS LETTING GO

sitter och pysslar med typ 100 saker samtidigt; läser Flickan som lekte med elden, kollar matchreferat, läser bloggar, lyssnar på musik och surrar med folk på msn. PLUS att jag smider evil plans. Som i nuläget inte ser ut att bli så evil, men något ska vi nog kunna klura fram. Vi har ju trots allt två dagar på oss.

Hade servering idag på Wallmans, vilket faktiskt gick riktigt bra. Tappade inget och jag snubblade inte = lyckat! Är rätt nöjd med min insats, fast jag vet ju att det finns vissa saker jag kan finslipa på. Lyckligtvis fick vi ju det här serveringstillfället just för att det skulle vara en övning, så det kändes väldigt bra att få testa våra vingar innan vi börjar flyga på riktigt.

Imorgon känns det som att jag har något riktigt jätteviktigt, men jag kan inte komma på något. Förutom termins då, men inget annat.

Ser ut som att Luleå inte lyckas bryta sviten mot Skellefteå ikväll heller, synd. Hade verkligen velat se dom vinna. Fan, och nu tryckte skeå in 4-1. Skit också. Jag som var så positiv tidigare ikväll. Men jag har ju trots allt fått en smäll i huvudet, det kanske är därför? Några kopplingar gick säkert av.

Nu ska jag återgå till min kära bok och försöka förtränga luleås förlust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0