THURSDAY, lalalalaaa

sitter och har lite smått panik. Skickade iväg mitt PM förra veckan till min svenskalärare, var sjuk då det skulle in så jag mejlade det istället. Och vad märker jag nyss? ATT JAG SKRIVIT FEL ADRESS. Stor risk att det händer, liksom. Så nu sitter jag, kvällen innan jag ska hålla talet, över en vecka efter PMet skulle varit inne. Bra jobbat! Hoppas verkligen att Carin förstår och kan göra ett undantag, fattar verkligen inte hur jag lyckades skriva fel adress. Har spelat gitarr en stund nu så här på kvällskvisten, är stolt över att kunna säga att jag faktiskt KAN mina 3 läxor hyfsat bra. Har dock bara lärt mig själva melodin på 2 utav dom, ska försöka lära mig att spela med en basstämma imorgon, känner mig alldeles för trött och okoncentrerad för att orka med det nu. Men imorgon har jag rätt mycket tid till att öva (tror jag), så det ska nog bli rätt bra.

Imorgon har jag en rätt lugn dag; kuhi, klassråd, SVENSKA (PANIK) och sen historia (egentligen), men vi har eget arbete och sen har jag gitarrlektion, sen är det heeeelg! Fast vi ska vara på skolan på lördag, så helgen blir rätt kort för min del. Men det gör inget, ska typ bara repa lucialåtar, så inget direkt avancerat. Plus att det är rätt roligt ändå.

men nu ska jag ta och lägga mig, läsa lite ur NKn och sen knoppa in. GOODNIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0