ALL OF THESE PROBLEMS, THEY'RE ALL IN YOUR HEAD

mnäe, nu tänkte jag att det kanske skulle vara läge att pallra sig till sängen osv. Morgondagens planer har väl inte tagit form riktigt ännu, men det ryktas om att vi ska ta en liten tur ut och fota litegrann och så, vet dock inte om det rör sig om en tur in till staden eller bara ut på gården. Jaja, det blir kalas i vilket fall! Kul att leka runt med systerns systemkamera iallafall. Håller tummarna att idioten packat med sig en USB-sladd (säkert inte) så kanske jag kan bjuda på en bild eller två, man vet aldrig. Annars kan det ske som så att vi tar och bakar en liten sväng imorgon, har varit smart nog att packa ner världens kick-ass bakbok, så några muffins eller något annat yummie ska jag nog kunna slänga ihop.

nej, nu ska jag proppa in golåtarna i mp3n och sen blir det mys för hela slanten! Kanske tar mig en liten "powernap" också, vem vet?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0