TRA LA LAAAA

slutade med att vi såg Inlåst igår på Tv4. Intressant program det där, måste jag säga... Mucho bra. Sen låg jag i sängen och läste några sidor ur My sister's keeper och lyssnade på musik, som vanligt. Är ensam hemma just nu, ska snart värma lite mat och se något One tree hill-avsnitt och bara ta det lugnt, sen kommer kidsen hem. Får se vad jag hittar på då, kan mycket väl bli så att jag och Linnea ser på några avsnitt tillsammans, om hon vill. Kanske fikar lite, vem vet.

Ikväll ska vi ha lite Idol-mys, och så kanske det blir som så att man zappar över till SVT1 i pausen, där det är någon grej för Världens barn där bl a Movits! och Fibes, oh Fibes! skulle medverka.

och nej, jag kunde inte hålla mig... Här är låtarna idol-deltagarna kommer att framföra ikväll:

Calle Kristiansson - Bad
Ring 099-41401 eller smsa Calle till 72400 för att rösta

Camilla Håkansson - Human nature
Ring 099-41402 eller smsa Camilla till 72400 för att rösta

Reza Ningtyaz-Lindh - The way you make me feel
Ring 099-41403 eller smsa Reza till 72400 för att rösta

Mariette Hansson - I want you back
Ring 099-41404 eller smsa Mariette till 72400 för att rösta

Eddie Razaz
- They don't care about us
Ring 099-41405 eller smsa Eddie till 72400 för att rösta

Tove Östman Styrke - Will you be there
Ring 099-41406 eller smsa Tove till 72400 för att rösta

Nicklas Hocker - Black or white
Ring 099-41407 eller smsa Nicklas till 72400 för att rösta

Rabih Jaber - You are not alone
Ring 099-41408 eller smsa Rabih till 72400 för att rösta

Erika Selin - Beat it
Ring 099-41409 eller smsa Erika till 72400 för att rösta

Erik Grönwall - Thriller
Ring 099-41410 eller smsa Erik till 72400 för att rösta

Kl 20:00 ikväll kan ni börja rösta, och det kostar 5,70 kr att ringa och 5 kr att smsa. Tycker att de flesta körde på låtar man hade väntat att de skulle köra, de enda som chockade mig lite var faktiskt Erika och Erik. Hade de bytt låtar med varandra hade det varit ungefär så som jag väntat mig. Men kul, kul att de vågar ta ut svängarna litegrann och kör låtar ingen väntat sig att de ska välja. Black or white tror jag är en toppenlåt för Nicklas, kan tänka mig att hans röst passar. You are not alone med Rabih kommer antingen bli superbra eller ett totalt magplask. Tyvärr tror jag på det sistnämnda. Av tidigare erfarenheter tror jag att det kommer bli ett rejält wailkalas, och med tanke på låtens tempo gissar jag att han kommer bli rätt stillastående (om han nu inte gör en Camilla och ökar tempot och gör låten till en riktig schlagerdänga) så tvivlar jag att han kommer få möjlighet att visa på en bättring av det juryn tyckte han skulle ändra förra veckan.

nu tänkte jag värma lite mat och äta den, och sen se ett One tree hill-avsnitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0