SHOES ARE A GIRLS BEST FRIEND

kikar på skor, både till balen och studenten, och lyssnar på Amy Winehouse, grymt. Hade velat ha ett par lite rockigare, svarta skor, högklackade såklart, med nitar och sånt där, för att bryta av en enkel, söt och vit klänning. Hittade ju ett par underbara på Din Sko. Får hålla tummarna att dom finns kvar, i såna fall är det mycket möjligt att jag slår till. Nelly har också fina skor, ser jag nu. Svårt! Hittade ett par underbara kornblåa från Nelly för 299 kr, riktigt snygga. Hade varit kul att bryta av med någon färg också.

här är en drös snyggingar jag hittat på Nelly:

Marseille SEK 99, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Marseille, 99 kr (finns i svart också)



Berlin SEK 449, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Berlin, 449 kr (finns även i ljusrosa, grå och brun)

Rose SEK 199, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Rose, 199 kr (finns även i svart och lila)

Newark SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Newark, 399 kr

Dornie SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Dornie, 399 kr (finns även i svart)

så, ja... får se hur bra det kommer gå för mig (vars balans ligger på minus) att stylta runt i högklackat på studenten. Får väl bli mitt nyårslöfte, att lära mig att gå i klackar utan att ramla. Spännande. Om jag nu lyckas med mitt mission så är skorna ovan helt bananas snygga, skulle inte tacka nej till att kuta runt i någon utav dom i juni nästa år och gasta "esmu3 sha la la la la!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0