YOU TOOK SOMETHING PERFECT AND PAINTED IT RED

åh, tusan vad surt... Ville verkligen inte att Nicklas skulle ryka ikväll, i min mening gjorde han ett superbra framträdande, lätt en utav de bästa. Så det kändes lite surt, tycker absolut inte att han förtjänade att åka ut så här tidigt i tävlingen. Så ja, det kändes lite kasst. Hoppas man får ser mer av grabben dock, älskar hans röst!

Och på tal om röster jag älskar så har jag lyckats hitta (okej, ingen större bedrift egentligen, bara att kika på amazon.com - voilá!) både låtlista och omslag till John Mayers kommande album, Battle Studies. Längtar som tusan tills albumet släpps, Mayer är utan tvekan en utav de artister jag beundrar allra mest. Älskar hans röst, speciellt live, och han är en otrolig musiker. Så, nedan ser ni iallafall låtlistan, från 1 till 11, i sin helhet. Är just nu mest taggad att få höra Half of my heart och Friends, lovers or nothing, då jag hört snuttar ur båda låtarna. Tror dock inte jag kommer bli besviken på resten av albumet. Det är ju trots allt John Mayer som är hjärnan bakom kalaset.

1. Heartbreak Warfare
2. All We Ever Do Is Say Goodbye
3. Half Of My Heart
4. Who Says
5. Perfectly Lonely
6. Assassin
7. Crossroads
8. War Of My Life
9. Edge Of Desire
10. Do You Know Me
11. Friends, Lovers Or Nothing



Hur snygg?! Och för att inte tala om omslaget... svinsnyggt! Väldigt Johnny Cash!


sjukt snyggt kort. Frågan är bara; vart tusan har tatueringarna tagit vägen? Grym låt, för övrigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0