I THINK I BETTER WAIT UNTIL TOMORROW

tog en tur på stan med Amanda, lekte runt med hennes kamera och kikade lite i affärer. Så himla mycket fint, hittade en superfin skjorta, tröja, paljettjacka och en massa örhängen och sånt. JC har verkligen ryckt upp sig, så himla mycket fint dom hade! Var dessutom på DinSko och kärade ner mig i ett par vrålläckra heels. Svarta, råhöga heels i textilmocka strösslad med guldiga nitar, spännen och platå. Mumma, kort sagt. Ska ta och kika på lite shoes på min nya favorit - Nelly - och dreggla lite. Sen ska jag ta och pyssla ihop en skön playlist så jag har något fint att lyssna på medans.

imorgon har vi huset för oss själva, skulle jag tro, så det blir lite fotografering, massa bus & sen ska vi laga gojävlamiddag: kyckling med cocosmjölk, en massa curry och bulgur till det, kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0