BOY I KNOW I SAID SOME CORNY LINES

yeah, håller på att spöa mig själv i kungen, börjar bli kung (hehe) på det, alltså! Huja, har suttit och tittat på en massa sommarbilder. BLÄ vad jag inte vill ha vinter nu! Vill bara vara brun, somrig och glad. Längtar redan till sommaren 2010, vilket känns som ett rätt dåligt tecken, med tanke på att det knappt ens är snö på backen. Måste verkligen ta och pallra mig till ett solarium inom en snar framtid...

annars så sitter jag just nu och lyssnar på min nya favorit, Daniel Merriweather, och myser på. Red är ju en sån sjukt underbar låt, kan inte fatta att jag lyckats missa den. Och det är inte bara den låten som är grym, har inte hört någon låt med honom än så länge som jag ogillar. Här nedan är två av hans musikvideos; Red och Impossible. Notera hur bananas snygg grabben är, smälter litegrann. Så lyssna, titta & njut.



Red



Impossible


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0