ALL BROKEN HEARTS

sitter och dregglar järnet framför H&Ms hemsida. Mumma, säger jag bara! Så himla mycket snyggt. Har till och med hittat ringar och armband jag kan tänka mig, grymt.

  
  
  
  
  


mums, vilka godbitar! Skulle vilja ha varenda liten pinal i min garderob. Nånting för önskelistan, kanske? Nu sitter jag och väntar på att one tree hill ska ladda färdigt, satt ju och såg på avsnitt 7 tidigare idag, och så kommer det där jäkla meddelandet "you have watched 54 minutes..." och så måste man vänta typ en timme. Och när tror ni att det där meddelandet kom upp? DÅ DET ÄR TIO MINUTER KVAR AV AVSNITTET. Bummer, men nu ger jag det ett till försök. Dessvärre verkar laddningen ta typ 100 år, så jag fördriver tid med att surfa på H&Ms hemsida och att spela kungen. Nu ska jag checka face. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0