WHY SHOULD I GIVE YOU UP?

sitter och tittar på bussar. Ska hem imorgon. Kan ju inte påstå att suget att åka hem är sådär överdrivet stort. Inte nog med att det innebär att jag måste återgå till den vardag som jag i några dagar försökt att förtränga. Men nej, den finns där, som min elefant i rummet. Gruvar mig något så oerhört inför vad som komma skall, men jag kan inte skjuta upp det längre. Har dessutom en rejäl laddning med plugg att ta itu med, något jag inte kan påstå att jag ser fram emot direkt. Imorgon ska jag göra något så rofyllt och kul som att tvätta. Funderar om jag ska ta mig an den där kjolen idag eller imorgon... Dagens/kvällens dilemma!

håller på att överväga om jag ska pysa till luleå eller ej på fredag. Hade varit rätt kul, men jag vet inte riktigt. Är supermegasugen att shoppa lite ringar. Och nagellack. Har visserligen alltid svårt för ringar (har så smala fingrar), inga vill riktigt till att passa. Eller jo, brukar kunna ha Gina Tricot och H&Ms ringar om jag har den minsta storleken på pekfingret eller långfingret, annars är det i stort sett kört för mig på den fronten. Men det är så vansinnigt snyggt med ringar! Vill ha ett mörkt nagellack, eller kanske ett svart? Hmmm, det återstår att se... mörkt ska det vara, är lite less på mina knallrosa, vill ha något lite mer höstigt. Mavalas Las Vegas är ju en favorit, 2 varv med den är så vansinnigt fint att jag nästan är tvungen att fälla en tår. Köpte ett för några år sedan, hann använda det EN GÅNG (ja, jag är helt seriös) satte flaskan i en byxficka, tvättade byxorna. Sen var det bye-bye med det nagellacket, om man säger så. Är också grymt sugen att köra lite tjejmys någon kväll... ska ta mig ett snack med tjejerna och se vad vi kan fixa fram! Nu ska jag dreggla framför lite smycken. LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0